среда, 2. октобар 2013.

SVI OBLICI NAŠEG BIVANJA


Zatekla sam ih na istom mestu u gradu
Drže ona svoja piva još od 1993.
Samo je ambalaža malo drukčija
I razbacujem se savetima, ohrabrujem, bahato nudim rešenja za sve prisutne, ubeđujem
A oni ne znaju ono šta samo ti znaš, da u meni nema kičme
Jedan od njih, plavooki, donosi mi pivo i pre nego što sam popila prethodno
Kao usput kaže lepa su ti kolena
Ja pogledam u njih informativno, menjala bih sve za tebe
I dok s tobom pričam u sebi, plavooki i ja pričamo o Verlenu
Ja mislim na Pola ali vidim on priča o Tomu
ipak ne kažem ništa, i Pol i Tom su u redu
Mogla sam i gore da prođem
Trudim se da delujem prisutno
Ali ne mogu da se ne nasmejem sa životnim umorom kad vidim koliko sve ovo ne vodi nikuda
Ipak, bolje ovaj organizovani očaj nego isto to samo svako sam u svojoj kući
Ovako zajedno nazdravljamo našim teturavim životima
koje držimo samo malo iznad vode
Mi smo oni koji nikad nisu odrasli i nikad nisu previše živeli
Pa nisu imali razloga da podvuku crtu
Mi smo oni uvek pristojni ali to se ne važi jer
Mi smo oni bez porodica
I opet nazdravljamo našim teturavim životima
Prećutimo jer znamo
Mi smo oni koji se nismo snašli
Mi smo oni pametni

Odlazim kući, tamo nema nikog
Refresh
Kompjuter se ne šali, ćuti
Tek ponekad osetim fantomsko krckanje kičme koju nemam
Kad će više ta revolucija, uzvraćenost se zove
Pomislim da je bolje da sam ostala napolju me vole više nego ti

I tako skoro ceo život, taj utisak koji znam da vara
Ali znam i odakle dolazi, mi nismo prijatni poznanici


Ljubav je precenjena, kao i kolektivno nesvesno
Smišljam nove oblike našeg zajedničkog bivanja
Kad će više ta revolucija, razumevanje se zove

Ti ćeš me razumeti, možda već sutra
Još jedna od stvari u koje ne verujem mi noćas spašava život
Kako sam se uopšte našla ovde
Samo prva slučajnost je bila dovoljna

5 коментара:

  1. Анониман4. мај 2014. 15:22

    Lepe su, novije lepše, decentno tužne.

    U Utisku mi se učinilo da ti pevaš nešto što dosad nisam čuo /pa ti tako tek sad videh novi blog/, ali izgleda da mi se samo učinilo... ili da pitam Olju, Olja? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Dragi Petre, hvala! Ono sto si cuo u Utisku nedelje je neki sasvim off off projekat, zove se B strane, a pesma je Voli me onlajn. Imas na jutjubu i saundklaudu:).

    ОдговориИзбриши