недеља, 17. август 2014.

KUDA DALJE

tako nekad
dese se neke nesreće
i recimo neko izgubi nogu
nekome izvade bubreg
ali ljudi žive s tim
do kraja života krnji
nekako idu dalje
dešava se
znam ljude koji znaju ljude

tako nekad
ljudi žive zajedno godinama
dva života u jednom
a onda to prestane
i sve čega se ikada sećas je to
nikako da izdvojiš sebe iz dvojine
kako da razaznaš granice sebe
ipak probaš da ideš dalje, hrabro hrabro
i priviđaju ti se iskrice sreće
možda ih uhvatiš za sebe
i konačno deluje da ćeš naći mir
ali slika se muti
vidiš kako sve liči na To ali nije To

razdvajanje sijamskih blizanaca nije bilo precizno
u drugom telu je ostala moja unutrašnjost
zar ne vidiš šta radim
šest dana se osmehujem i nadam
sedmi dan leptire pretvaram u škorpije
osuđujem i vređam
šta ste se ponadali
šta ima iko da bude srećan posle svega
netrpeljivost nosim kao najudobniju haljinu
dok sve ne uništim

ipak mi kažu oporavićeš se
potapšu me po napetom ramenu
svi se oporave, tvrde i zakucaju mi još jedan ekser u vrat
ti za mene nedostižni svi
život ide dalje, uzviknu mi parolu
kuda dalje, pitam vas
kuda dalje, pitam vas kao čovek čoveka
kao dete čoveka kao nečije dete kao bilo ko bilo koga
kuda tačno dalje
i kako vas nije sramota
da ne preispitujete poredak krhkosti
da mi nudite poredak logike
kad ja sa prirodom nemam ništa


uzalud je
samo čovek u kolicima mene može da razume
da prepozna osmeh
zato im klimnem glavom u prolazu
one retke koje vidim na ulici
one retke koji nisu odustali od života
nazdravim im svako veče pred spavanje
legnem
onda ustanem
nazdravim im opet
jednom za trud
drugi put za ono šta nam fali
treći put za nemoć
i tako legnem pa ustanem pa im nazdravim
legnem ustanem legnem ustanem
i to mi je neki život

u zasedi čekam one iskrice sreće
pravim se da nisam spremna sve da ih uništim
samo čovek u kolicima mene može da razume
i to kako svaki put započinjem osmehom
koji počinje da bledi još dok se formira

kuda dalje
pitam vas kao niko bilo koga
kuda tačno dalje, pitam
nesreće se dešavaju
znam ljude koji znaju ljude

Нема коментара:

Постави коментар